ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΒΡΩΜΙΑ ΝΤΥΜΕΝΗ ΣΤΑ ΛΕΥΚΑ ΑΠΟ ΤΗ ZARA

Εμπνευσμένη από την σφαγή στη Γάζα φαίνεται ότι είναι η νέα καμπάνια της ισπανικής εταιρείας ενδυμάτων Zara καθώς χρησιμοποιούνται κούκλες βιτρίνας τυλιγμένες με υφάσματα, θυμίζοντας σάβανα νεκρών.

Το φωτογραφικό υλικό στο οποίο πρωταγωνιστεί το μοντέλο Κρίστν ΜακΜέναμι περιλαμβάνει ένα σκηνικό που κατά πολλούς αναφέρεται στην ερειπωμένη Γάζα, με «σώματα» τυλιγμένα σε υφάσματα αντίστοιχα με τα σάβανα που χρησιμοποιούν στον μουσουλμανικό κόσμο για τους νεκρούς.

Οι επίμαχες εικόνες φιλοξενούνταν στην πρώτη σελίδα του site και της εφαρμογής της εταιρείας Zara αλλά μετά τις αντιδράσεις κατέβηκαν.

Η εταιρεία υποστηρίζει ότι η φωτογράφιση έγινε σε ατελιέ γλυπτικής και πως δεν υπήρχε καμία πρόθεση να υπάρξει σύνδεση με τον πόλεμο στη Μέση Ανατολή, αλλά δεν φαίνεται να πείθει τον κόσμο που αντιδρά.

Παράλληλα τονίζει ότι η αλλαγή στο site και την εφαρμογή ήταν μέρος της συνήθους διαδικασίας ανανέωσης περιεχομένου χωρίς να σχολιάσει τις εκκλήσεις για μποϊκοτάζ και τη σύνδεση με την Παλαιστίνη.

Μάλιστα έχει δημιουργηθεί hashtag (#BoycottZara) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με το οποίο γίνεται κάλεσμα σε μποϊκοτάζ των καταναλωτών στα προϊόντα της εταιρείας και σκληρές αναφορές στον τρόπο που επελέγη ώστε να υπάρξει εμπορικό όφελος από τις εικόνες θανάτου και καταστροφής.