Η υπουργός Πολιτισμού, Λίνα Μανδώνη, ίσως το άτομο το οποίο έχει πρωτοστατήσει περισσότερο στην εμπορευματοποίηση των αρχαιτήτων και των αρχαιολογικών χώρων, εξέφρασε την αντίδρασή της στην εκδήλωση-παρουσίαση της κολεξιόν Τούρκου σχεδιαστή στο Βρετανικό Μουσείο μπροστά από τα Γλυπτά του Παρθενώνα.
Στη δήλωσή της η υπουργός τονίζει ότι «με τη διοργάνωση επίδειξης μόδας στις αίθουσες όπου εκτίθενται τα Γλυπτά του Παρθενώνα, το Βρετανικό Μουσείο, για μια ακόμη φορά, αποδεικνύει τον μηδενικό σεβασμό του προς τα αριστουργήματα του Φειδία».
Όπως πρόσθεσε, «οι ιθύνοντες του Βρετανικού Μουσείου ευτελίζουν και προσβάλλουν όχι μόνο το μνημείο αλλά και τις οικουμενικές αξίες που αυτό εκπέμπει. Οι συνθήκες έκθεσης και φύλαξης των γλυπτών, στη Duveen Gallery, συνεχώς επιδεινώνονται. Είναι η ώρα τα κλεμμένα και κακοποιημένα γλυπτά αριστουργήματα να αστράψουν στο αττικό φως».
Βέβαια η συγκεκριμένη στάση μπορεί κάλλιστα να χαρακτηριστεί υποκριτική, καθώς φαίνεται πως ξέχασε το τσιμέντωμα της Ακρόπολης για να γίνει «πίστα» για τα μοντέλα του Ντιόρ, την ιδιωτικοποίηση των μουσείων, την ιδιωτικοποίηση των εισιτηρίων στην Ακρόπολη που προβλέπει «πριβέ» ξεναγήσεις ή ακόμα και την έξωση των Ελλήνων Αρχαιολόγων.