Ο Γιώργος Μανώλης, αντιπρόεδρος της Ενωσης Προσωπικού Έλξης (μηχανοδηγών) μιλά για την αποκάλυψη με τα μονταρισμένα ηχητικά ντοκουμέντα την μέρα του δυστυχήματος στα Τέμπη και την αλλοίωση πολλών στοιχείων, γεγονός που έχει δημιουργήσει κοινωνικές αντιδράσεις.
Όπως σημειώνει, δημιουργούνται ερωτήματα για το αν έχει αλλοιωθεί ή αποκρυφθεί και κάτι άλλο, τονίζοντας παράλληλα ότι η κυβέρνηση στοχοποιεί τον κλάδο για να βγάλει τις ευθύνες από πάνω της, την ώρα που υπάρχουν στελέχη που ακόμα βρίσκονται στις θέσεις τους, τόσο στον ΟΣΕ όσο και στο Υπουργείο Υποδομών.
Αναφερόμενος στο ζήτημα με το φορτίο του εμπορικού τρένου, τονίζει ότι οι μηχανοδηγοί παραλαμβάνουν έγγραφα που υποδηλώνουν, τόσο τον αριθμό βαγονιών, όσο και το φορτίο, υπογραμμίζοντας ωστόσο ότι δεν είναι αρμοδιότητά τους να ελέγξουν το είδος του φορτίου.
Τέλος υποστηρίζει ότι η διάσπαση του σιδηροδρόμου είναι η βασική αιτία που οδήγησε σε φθορά και απαξίωση, σημειώνοντας ότι διαχρονικά ο σιδηρόδρομος ήταν «ο φτωχός συγγενής» των μεταφορών ενώ θα πρέπει να μπει στον διάλογο η γενική ανασυγκρότηση με στόχο έναν ποιοτικό σιδηρόδρομο.
Συνέντευξη στον Μάριο Διονέλλη, στις 27.03.2023 – www.pisoselides.gr