ΣΚΡΕΚΑΣ: «ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΡΙΒΕΙΑ, ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ ΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ»

Το «άσπρο-μαύρο» αναφορικά με την απελπισία των καταναλωτών ενώπιον της εκτίναξης της ακρίβειας στην καθημερινότητα, επιχείρησε να κάνει για μια ακόμη φορά ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας.

Ο υπουργός Ακρίβειας, Κώστας Σκρέκας, ισχυρίστηκε πως για την ακρίβεια στην αγορά, ευθύνονται τρεις παράγοντες, αναφέροντας σαν πρώτη αιτία την «αίσθηση του καταναλωτή», ενώ παράλληλα αρνήθηκε την ύπαρξη υπερκερδών για τους ιδιοκτήτες σούπερ μάρκετ.

«Υπάρχει η αίσθηση του καταναλωτή, υπάρχει η τάση της αγοράς, όπως αποτυπώνεται από επίσημες αρχές όπως η ΕΛΣΤΑΤ και η Eurostat και υπάρχει και η αποσπασματική αποτύπωση κάποιων στοιχείων. Δηλαδή όταν πάμε και λέμε, ένα προϊόν το βρήκα αυτή την τιμή εδώ κι εκείνη την τιμή εκεί. Αυτό, για εκείνο το προϊόν είναι σωστό. Αλλά στο σύνολο της κατηγορίας χρειάζεται μια επιστημονική μέθοδο πολύ πιο βαριά για να δεις πού πάει τελικά η αγορά» υποστήριξε ο υπουργός στο OPEN.

Ο υπουργός Ανάπτυξης έφτασε στο σημείο να υποστηριξει ότι πολλές φορές οι καταναλωτές δεν γνωρίζουν με ακρίβεια τι συμβαίνει στα ράφια, προσθέτοντας πως η εφαρμογή e katanalotis «τους άνοιξε τα ματάκια».

«Μπαίνεις μέσα στο e-katanalotis πριν φύγεις από το σπίτι σου, κάνεις τη λίστα με τα προϊόντα που θέλεις να αγοράσεις, τσεκάρεις σε ποιο σούπερ μάρκετ μπορείς να τα αγοράσεις φθηνότερα και μπορεί να γλιτώσεις και 10 και 15%. Δεν τα ξέρουν καλά οι καταναλωτές», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Όσον αφορά τα υπερκέρδη δήλωσε άγνοια υποστηρίζοντας ότι το πλαφόν δημιούργησε ανάχωμα: «Έχουν υπερκέρδη τα σούπερ μάρκετ;» ανταποκρίθηκε έκπληκτος ο υπουργός στη σχετική αναφορά των δημοσιογράφων, συμπληρώνοντας πως «θα είχαν υπερκέρδη εάν δεν βάζαμε το πλαφόν».